Nuffnang Ads

Thursday, November 4, 2010

JOM PERGI KE TEMPAT KALER-MALER



Korang rase aku kat mane ni?? Aar.. pe?? China Town Hong Kong, pandai pun..
Haha penuh dengan kaler maler yang malap-malap romantik sikit larrr...
haa... jangan salah paham, yg pakai ketayap ni pelancong jugak.



Cantek kan??? hoh.. hoh... nak aku cabut je pokok ni bawak balik.... korang kene tengok gambar ni dari tepi.. baru nampak tegak gamba nih... huhu...
maseh nak tahu aku kat maner??? haa... iye kat China town...
China town yang maner satu???? itu yang kite tak tahu tu...



Betul aku kat Hong Kong nih... Korang try la petik dan makan limau tu, confim korang rase sihat dan kuat akibat aliran tenage yang sangat hebat. hahahaa... gamba pak lebai kat atas tu pelancong gak larr...
Dorang satu keluarga dari Gombak kot... huhu... : D



Burung merak yang berkilauan muncul dari kayangan... area c ni pun selain lampu-lampu
yg kaler-maler nih ade restoran, bangunan pejabat. tempat ni ala-ala taman tema la...
berasaskan cahaya mentol. Nice larrr.. sape nye idea la ni... baguih betoi pala hotak dia...



Aaaarr..... pilih je cik kak... maner satu ndak...
macam-macam kala ada...
Buy N Go....



Kalau ader tilam dan bantal ni, confirm boleh lelap nih... kalau haku laaarrr...



Kuda ku lari gagah berani (pinjam lirik kak Pah jap) hehe... kudaku lari pada malam hari,
di dalam hutan yang berwarna-warni...



Kuda ku terus berlari... tangkas dan  pantas macam ferrari... sampai silau mate aku memandang
cahaye-cahye lampu ni... wokeylarr... lokasi sebenarnya terletak di I CITY SHAH ALAM seksyen7 antara Bandar Baru Klang dan Shah Alam. 
Dengan bayaran RM10 untuk sebuah kenderaan (kerete), Waktu?? 9 malam hingga ke 2 pagi. Korang boleh menjelajahi tempat2 menarik disini. (kecuali tempat yang belum siap larr...)
Bayaran untuk transport len itu aku x tahu, aku pun datang sini dengan kete. 
Kalau korang rase-rase nak cite gebang kat orang len yg korang pegi melancong ke
luar negeri, disini larh tempatnyer... (pade orang yang x tahu je la korang boley tipu) huhuhu.....

No comments:

Post a Comment